Sandra Y Karlsson

En blogg om Mig och Mitt lilla liv :) ♥

- Dag 02 - Min Första Kärlek

Kategori: Kärlek :) ♥

Haha! Ska jag verkligen komma ihåg det? :O Okej.. vi får göra ett försök :D


Dag 02 - Min första kärlek


Jag minns inte riktigt vem det va xD Men när man va liten så va det väl nästan alltid någon man va småkär i innan man visste vad kärlek va... ^^, Men iaf.. Kort överblick : Kim, Michell, Daniel, Robin, Kristoffer, Daniel S, Christoffer, Klas (förhållande i 2-4 år nada koll när det tog slut)... Sen va det Christopher... Jag blev kär rätt fort... det gick åt helvete men men xD. Oskar (förhållande), Anton (Massa kär), Johan (förhållande06/07), Törna (kär, struligt och kär igen), Wille (kär, bråk, kär och förhållande 09), Robin (kär, förhållande08, bråk), Erik (Gillar, sex, Gillar), Jonte (liked, dåligt sex, bråk), André (kär, kär och kär), Sen minns jag inte... Carre (vän, kär, förhållande/bråk/kär, bråk). Jag orkar inte gå in på detaljer med någon utav mina förhållanden... För mycket känslor.. osv xD


And now! Simon :) I really like him! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: