Sandra Y Karlsson

En blogg om Mig och Mitt lilla liv :) ♥

- Dag 01 - Om mig

Kategori: Kärlek :) ♥

Ja, okej.. Då ska man försöka skriva något om sig själv då :p Ska göra ett försök iaf :)


Dag 01 - Om mig


Jag är en tjej på 23 år, heter Sandra.. Bor i Göteborg i en 3a. Och delar den just nu med Pappa, syster, syster's kille, min systerdotter och 8 hundar :p Men det funkar... Just nu har jag ingen sysslesättning på dagarna.. Men hoppas på att det ska ändras till våren då jag sökt in till komvux :). Jag tycker om att läsa böcker, eller jag gjorde det mycket innan jag visste allt om internet and so on ;D Jag försöker läsa så ofta jag kan nu för jag älskar det verkligen :) Tycker även om att skriva och måla/rita. Sen har jag lite andra intressen med ^^,

Jag älskar min syster dotter :) Sen finns det en person som jag tycker väldigt mycket om med och det är Simon :* Och nu avslutar jag här eftersom att jag kom "off topic" Och kommer inte på någe mer å skriva :)



(Ovan, Datumet stämmer inte)
Emilia dagen efter vi firat hennes 2 årsdag :)
(Under)
Jag och Emilia när hon är ca 2-3 veckor :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: